Search This Blog

Sunday 17 July 2011

telinga yang mendengar lagu 2



awesome song by YUNA!!!

Lirik Penakut – Yuna

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Ulang Chorus

Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

sumber: http://www.1liriklagu.com/lirik-penakut-yuna/

lirik dia sangat mendalam.. mungkin ada sesetengah orang pernah dan akan melalui peristiwa bersejarah seperti ini.. ummm.. its just happen to me.. hahahah!!!! pelik.. mencintai seseorang yang yang akhirnya kite tidak akan sustain dgn dia.. sakit perasaan nie.. yea, kenapa engkau yang aku cinta??? (persoalan yang sangat tidak masuk akal, tetapi still kene terima denga redha)

ok, enough dengan perasaan yang entah apa-apa... berbalik kepada superb singer yuna.
yuna adalah satu nama yang sudah tidak asing lagi bagi peminat-peminat music tempatan and maybe antarabangsa.. saya mengenali suara yuna dan meminati lagu-lagu beliau ketika sebelum beliau famous lagi.. pada ketika itu, banyak lagu-lagu beliau diupload di youtube and almost all her songs mmg saya sukeeeee!!!!terutama nya after midnight, blue sands and rocket. yuna sangat talented dalam menghasilkan lagu fresh dan maksud yang sangat mendalam pada lirik-lirik lagu beliau..

but im sill love the old yuna.. skang fasyen dia agak susah nk diterima pakai.. hehe.. i will not follow and ever try that kind of weirdos hijab.. maybe dia try nak create her own fasyen, so susah la gurls lain nk apply kan.. kih2.. tapi betul la.. fasyen dia yg dulu lagi cute n simple kan?? :)

p/s: owh.. i am fashion lover.. like creativity tapi jangan la sampai over!!!!

No comments:

Post a Comment