Search This Blog

Tuesday 19 July 2011

mengenali seorang mujahidah selepas pemergiannya

saya terjumpa dengan tidak sengaja link ini:

http://drmaza.com/home/?p=1478

artikel berkenaan Dr. Lo' Lo'...

saya mendapat berita Dr. Lo' Lo' telah kembali ke Rahmatullah... semalam...

al- fatihah buat arwah...

menarik berkenaan artikel diatas... membuatkan saya banyak berfikir...

saiapalah saya di BUMI ALLAH ini...

arwah seorang mujahidah... seorang pemimpin islam yang sangat berani dan tegas menegakkan hukum ALLAH...

dalam sakitnya masih bertanya 'saya bimbang saya tidak dapat menjadi hamba Allah yang baik'...

ya Allah... saya terasa sebak... saya mula mengira, adakah amalan saya cukup???

menangisi kekhilafan diri...

apa lah ada pada cinta yang hanya akan menjauhkan diri PADANYA... ???

No comments:

Post a Comment