Search This Blog

Friday 15 July 2011

gurindam hati cik melan

agak sukar untuk mentafsir perasaan
dikala semuanya kabur

hmmm..
menjadi sangat penat dan lelah tatkala bercerita tentang cinta, hati dan perasaan
tatkala ini,
aku seakan ingin kembali kepada tepian pantai
sambil melaungkan dengan kuat sekuat deruan ombak dan sekuat pukulan deruan angin
bahawasanya aku ingin katakan yang aku rindu pada mu

aku ingin sekali lagi duduk di pasir pantai dan memandang ke langit biru
lalu menangisi apa yang telah berlaku
sedih mencengkam hati... seakan duri
seakan pisau yang menghiris hati

aku ingin biarkan duka pergi bersama ombak yang pergi
yea.. aku masih sendiri
masih tercari-cari cinta sejati
masih juga tercari-cari yang hakiki

sampai bila
sampai nyawa dikandung badan
sampai usia masih bersisa
sampai semuanya jelas itu takdir dan keadaannya

aku MELAN KOLIK~

No comments:

Post a Comment